Algemene Voorwaarden
Artikel 1 - Vragen
U kunt altijd een e-mail sturen naar info@4everaloevera.nl over uw vragen. Op onze overeenkomst zijn altijd de volgende algemene voorwaarden van toepassing.
Artikel 2 - Privacybeleid
Jouw persoonsgegevens worden verwerkt conform de bepalingen van de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) (ook bekend als General Data Protection Regulation of ‘GDPR’).
Wij zullen jouw gegevens niet doorgeven of verkopen aan derde partijen. Jouw gegevens worden enkel en alleen gebruikt om jouw informatie aanvraag te behandelen en jou een goede service aan te bieden.
Artikel 3 – Verzendkosten en Betalingen
De prijzen op onze site zijn exclusief verzendkosten. Voor bestellingen van meer dan 55 euro worden de verzendkosten echter aan u terugbetaald. Hoe u dit doet, wordt in detail uitgelegd in het gedeelte over kortingen. De betaling wordt rechtstreeks gedaan via de servers van Forever Living Products. Ze zorgen voor een veilige en gecodeerde verbinding. Uw creditcardnummer of rekeningnummer wordt nooit in het systeem opgeslagen of toegankelijk gemaakt voor personeel. U kunt met een gerust hart uw bestelling plaatsen.
U kunt met de volgende betaalmethoden betalen:
- iDeal
- MasterCard
- Visa Card
- MisterCash & Maestro
Artikel 4 – Retourneren
4.1. Indien een product rechtstreeks via de Forever Living-website wordt besteld, wordt 100% producttevredenheid gegarandeerd door Forever Living. Binnen dertig (30) dagen na de aankoopdatum kan een klant een product dat redelijkerwijs niet voeldoet aan de verwachtingen retournieren. In alle gevallen dient hiervan op voorhand en op correcte wijze mededeling te worden gedaan bij de klantenservice van Forever. De juiste contactgegevens vind u in de bevestigingsmail en op uw factuur
en pakbon.
4.2. Indien een product via onze website of WhatsApp is gekocht, kan in de originele verpakking (ongeopend) binnen 14 dagen worden geretourneerd*. In dit geval zijn de verzendkosten voor de klant.
* Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het product te retourneren en we verstrekken geen retourlabel.
Artikel 5 – Korting
Wij van 4everaloevera willen je de mogelijkheid geven om de hoogwaardige producten van Forever tegen een betaalbare prijs te bestellen. Daarom geven we:
15% korting + vergoeding van de verzendkosten*
*We als 4everaloevera zullen de verzendkosten terugbetalen (exclusief BTW) als het totale orderbedrag meer dan €55,-is. (Inclusief BTW, Exclusief verzendkosten)
Hoe werkt het?
- Ga naar de pagina van het product dat u wilt bestellen en klik op de “BESTEL HIER”.
- Als u op “Bestel Hier” klikt, wordt u doorverwezen naar onze WEBSHOP in Forever en u kunt uw bestelling hier plaatsen.
- U betaalt de volledige of gereduceerde prijs aan Forever met ‘verzendkosten’.
- Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een notificatie per e-mail.
- Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een factuur van Forever.
- Stuur deze factuur met uw IBAN en naam binnen 14 dagen na factuurdatum naar info@4everaloevera.nl
- Na ontvangst van uw factuur storten wij uw korting en verzendkosten binnen 2 werkdagen op uw rekening.
Kortingen en verzendkosten vergoeden wij niet als:
- Als u de originele pdf-factuur die u van Forever heeft ontvangen niet binnen 14 dagen na factuurdatum aan ons verstrekt.
- Als u niet in onze Forever-shop heeft besteld. U kunt dit controleren of u juist zit indien u rechtsboven in de hoek en melding verschijnt met de naam “ILHAN KARAKUCUK”
- Staat er een ander nummer dan 490-001-040-736 achter het “FBO-nummer” op de factuur, dan betekent dit dat u niet in onze winkel heeft besteld en dat we dus niet kunnen betalen.
- Als u al een korting bij Forever of bij ons heeft gekregen, brengen wij deze in mindering op onze korting. Het resterende bedrag storten wij op uw bankrekening.
- Als u meer dan 15% korting hebt bij Forever.
- Indien het factuurnummer is vooraf aan ons doorgegeven is en het bedrag van de verdiende korting is al betaald is.
Artikel 6 – Acties
4everaloevera mag meerdere acties in dezelfde periode houden. Slechts één van deze acties kan worden gebruikt voor een bestelling. Promoties kunnen niet worden gecombineerd. Deze acties gelden niet buiten de opgegeven periode.
Artikel 7 – Verantwoordelijkheid
Wij willen u erop wijzen dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor eventuele schade die ontstaat door het gebruik van een product dat bij ons is besteld via onze site of rechtstreeks via WhatsApp. Dit geldt niet als de schade is veroorzaakt door onze nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding blijft in ieder geval voorbehouden en dit bedrag is gelijk aan het bedrag van het bestelde en betaalde product.
Indien een pakket door onze afzender beschadigd aan u wordt geretourneerd, dient u dit te weigeren en de schade direct te melden zodat het pakket kosteloos aan ons kan worden geretourneerd. Als u het product accepteert zoals het is en later wilt retourneren, willen wij u laten weten dat wij het product niet kunnen accepteren. Ook als uit schademeldingen duidelijk blijkt dat de verpakking beschadigd of lek is, willen we dat u weet dat we er niets aan kunnen doen!
Artikel 8 – Eigendomsrechten
Alle intellectuele eigendomsrechten van onze artikelen, foto’s en alle soorten afbeeldingen die op onze site zijn gepubliceerd, behoren toe aan 4everaloevera.nl en het gebruik ervan mag dit recht niet schenden.
Artikel 9 – Klachtenprocedure
Als u klachten hebt over de uitvoering van de overeenkomst, laat het ons dan weten. Stuur uw klacht zo spoedig mogelijk naar info@4everaloevera.nl. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en ons best doen om tot een oplossing te komen. Over de uitkomst van deze zaak wordt binnen twee werkdagen een beschikkingsbrief naar ons gestuurd. Als het probleem voor ons te groot is om op te lossen, ontstaat er een geschil dat in de geschillenregeling terecht komt.
Artikel 10 – Geschillenprocedure
Op al deze hierboven genoemde algemene voorwaarden en alle overeenkomsten die wij met u aangaan, is Nederlands recht van toepassing. Wij zijn niet verantwoordelijk voor uw kosten voor het oplossen van problemen met ons of uw bestelling zonder ons hiervan op de hoogte te stellen.